Udenlandsk lastbilchauffør kørte mod færdselsretningen
Torsdag 4. juni 2026 kl: 09:28
Af: RedaktionenEn politipatrulje på vej ad Motorvej E47 mod Rødbyhavn opdagede onsdag aften efter klokken 23 et udenlandsk sættevognstog, der kørte mod færdselsretningen i det sydgående spor
Sydsjællands og Lollands-Falsters Politi sendte flere politibiler til motorvejen, og sættevognstoget blev standset ved Afkørsel 49 ved Holeby. Chaufføren - en 47-årig uzbekisk mand - blev anholdt og sigtet for overtrædelse af straffelovens bestemmelser om at forvolde fare for andre.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Fire fire-akslede tiptrailere er bygget til asfalttransport
- Udstationeringssatser bliver opdateret pr. onsdag 1. juli
- Svensk-dansk postkoncern bygger ny terminal i Nordsverige
- Ny dieselmotor øger brændstofeffektivitet med op til fire procent
- Tre-akslet kærre er leveret med bagtip
- Netløsning kan løfte elektrificering et skridt frem
- Lastbilproducent vil investere 70 millioner euro i fransk fabrik
- Når man ikke kan køre under...
- Kronprinsen var med de sidste motorkøretøjer over den gamle bro over Storstrømmen
- Transportvirksomhed tog tre to-akslede trailere med gardiner
- Balance mellem mænd og kvinder skaber basis for et godt arbejdsklima
- Landtransport med fokus på vand har fået fire nye gardintrailere
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |





