Chauffør kørte uden arbejdstilladelse
Onsdag 13. maj 2026 kl: 10:26
Af: RedaktionenSydsjællands og Lolland-Falsters Politi kontrollerede tirsdag eftermiddag lastbiler ved Storebæltsbroen. Omkring klokken 14 standsede politiet en dansk lastbil med en 23-årig bosnisk mand bag rattet
Da den 23-årige mand ikke kunne vise nogen arbejdstilladelse, blev anholdt og sigtet for overtrædelse af udlændingeloven. Han fik en bøde på 3.000 kroner, som han betalte, men den 23-årige er fortsat anholdt, da det skal afgøres, om han skal udvises af Danmark og have et forbud mod at rejse ind i landet.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Fire fire-akslede tiptrailere er bygget til asfalttransport
- Udstationeringssatser bliver opdateret pr. onsdag 1. juli
- Svensk-dansk postkoncern bygger ny terminal i Nordsverige
- Ny dieselmotor øger brændstofeffektivitet med op til fire procent
- Tre-akslet kærre er leveret med bagtip
- Netløsning kan løfte elektrificering et skridt frem
- Lastbilproducent vil investere 70 millioner euro i fransk fabrik
- Når man ikke kan køre under...
- Kronprinsen var med de sidste motorkøretøjer over den gamle bro over Storstrømmen
- Transportvirksomhed tog tre to-akslede trailere med gardiner
- Balance mellem mænd og kvinder skaber basis for et godt arbejdsklima
- Landtransport med fokus på vand har fået fire nye gardintrailere
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




