MAGASINET BUS 4 - 2026:

(Foto: Rolf Brems)
Som vi fortalte i sidste nummer af Magasinet Bus, havde det tyske Omnibus Spiegel inviteret til en test af el-og brintbusser i Bonn i dagene fra 23. - 27. marts. Det er et tilbagevendende begivenhed, som giver deltagerne et grundigt indblik i nogle af producenternes nye modeller - og deres teknologi
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Netløsning kan løfte elektrificering et skridt frem
- Lastbilproducent vil investere 70 millioner euro i fransk fabrik
- Grundlaget for den nye regering har stærke maritime aftryk
- Ny regering vil gøre det gratis for unge at køre med bus og tog
- Transportkoncern er fem år foran sit klimamål
- Lastbiler får batteri under førerhuset og ultrahurtig Megawatt Charging
- Pakkedistributør kører elektrisk det sidste stykke
- Lad os nu fokusere på, at rederier er grønnere end deres rygte
- To dieseltyve havde slangen i tanken på en lastbil
- De elektriske har en andel på godt otte procent
- På fire måneder er der nyregistreret 129 nye af slagsen
- Antallet af nyregistrerede kørte fra 11 til 29
Skriv din kommentar:
Vi så på brint og busser i Bonn
Mandag 4. maj 2026 kl: 12:02
Af: Redaktionen
(Foto: Rolf Brems)
Som vi fortalte i sidste nummer af Magasinet Bus, havde det tyske Omnibus Spiegel inviteret til en test af el-og brintbusser i Bonn i dagene fra 23. - 27. marts. Det er et tilbagevendende begivenhed, som giver deltagerne et grundigt indblik i nogle af producenternes nye modeller - og deres teknologi
Interesserede kan læse Magasinet Bus 4 - 2026 her:
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Netløsning kan løfte elektrificering et skridt frem
- Lastbilproducent vil investere 70 millioner euro i fransk fabrik
- Grundlaget for den nye regering har stærke maritime aftryk
- Ny regering vil gøre det gratis for unge at køre med bus og tog
- Transportkoncern er fem år foran sit klimamål
- Lastbiler får batteri under førerhuset og ultrahurtig Megawatt Charging
- Pakkedistributør kører elektrisk det sidste stykke
- Lad os nu fokusere på, at rederier er grønnere end deres rygte
- To dieseltyve havde slangen i tanken på en lastbil
- De elektriske har en andel på godt otte procent
- På fire måneder er der nyregistreret 129 nye af slagsen
- Antallet af nyregistrerede kørte fra 11 til 29
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




