Op til to liters væske er ok i lufthavnen i Billund
Søndag 3. august 2025 kl: 11:59
Af: RedaktionenRejsende, der flyver ud fra Billund Lufthavn, behøver ikke længere at pakke væsker i 100 ml beholdere eller samle dem i en-liters poser. Fremover er det tilladt at medbringe beholdere med op til to liter væske i ens håndbagage - uden særlige poser
Billund Lufthavn, der er den første lufthavn i Danmark, der har fået godkendt, at rejsende må medbringe beholdere med mere end 100 milliliter væske i håndbagagen, gør opmærksom på, at reglerne kun gælder for afrejse fra Billund Lufthavn.
Hvis man rejser hjem igen fra en anden lufthavn, kan der gælde andre regler.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Norsk speditionsvirksomhed får danske ejere
- Tunge forsendelser kan også komme med fly
- Norsk flyselskab løftede 2,6 millioner passager i luften i maj
- Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Passagertallet steg med godt ti procent i lufthavn på Djursland
- Passagertallet nåede nyt højdepunkt i lufthavnen på Amager
- Lufthavn havde 3,1 procent flere passagerer i maj
- Lufthavn tager ny sikkerhedskontrol med 20 spor i brug
- Transport- og logistikvirksomhed i Herning øgede sin omsætning
- Investeringer prægede det nordiske resultatet hos tysk transport- og logistikkoncern
- Luftfragt gav flere pengen kassen
- Lufthavn i Sydjylland oplevede en passagervækst på 17 procent
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)



