TILFREDSHEDSUNDERSØGELSE AF TRE FÆRGERUTER: FÆRGEPASSAGERERNE TIL OG FRA BORNHOLM BLIVER STADIG MERE TILFREDSE - ANDRE FÆRGERUTER NÅR KNAP SÅ HØJ
Der er generelt stor tilfredshed med færgeturen til og fra Bornholm. Det viser tilfredshedsundersøgelsen for lavsæsonen 2025, hvor der er fremgang på fire ud af fem kategorier sammenlignet med seneste undersøgelse for Højsæson 2024
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Tysk haveselskab sætter gang i automatisering af terminaktraktorer
- Østjysk havn får endnu en direkte rute til Asien
- International sikkerhedsliste har Danmark med i den øverste top
- Shipping-koncern skifter 600.000 liter fossil diesel ud med biodiesel
- Fragtmængderne fald i flere regioner
- Bilister i el-biler vælger færgen over Kattegat
- Sveriges største containerhavn får ny direkte forbindelse til Asien
- Martin industrivirksomhed har fået ny ejer og nyt navn
- Fem 13-liters tilpassede lastbilmotorer driver indlandsfragtskib
- Flere tog med færgerne over Øresund
- Færgebatterier kan bruges som energilager på land
- Danmarks største rederikoncern har fået en bøde på 10 millioner kroner i fusionssag
Skriv din kommentar:
Færgepassagererne til og fra Bornholm bliver stadig mere tilfredse - andre færgeruter når knap så højt
Mandag 2. juni 2025 kl: 13:46
Af: Jesper ChristensenDer er generelt stor tilfredshed med færgeturen til og fra Bornholm. Det viser tilfredshedsundersøgelsen for lavsæsonen 2025, hvor der er fremgang på fire ud af fem kategorier sammenlignet med seneste undersøgelse for Højsæson 2024
Samlet set giver de rejsende deres tur med færgerne på de to ruter til og fra Bornholm en karakter på 4,4 ud af fem, hvilket er en stigning på 0,1 i forhold til 2024.
Udover færgeruterne til Bornholm, er der for første gang også foretaget kundetilfredshedsmålinger på Molslinjens ruter mellem Bøjden-Fynshav og Samsø-Kalundborg. Her er kundetilfredsheden knap så høj, men over de 3,5 ud af 5, som er kravet i kontrakten.
Analyserne er foretaget af Analyse Danmark i marts i år og måler på fem kategorier:
- Den samlede oplevelse
- Personlig betjening
- Rengøring
- Adgang til færgen
- Information og billetkøb
Interesserede kan se de tre kundetilfredshedsundersøgelse her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Tysk haveselskab sætter gang i automatisering af terminaktraktorer
- Østjysk havn får endnu en direkte rute til Asien
- International sikkerhedsliste har Danmark med i den øverste top
- Shipping-koncern skifter 600.000 liter fossil diesel ud med biodiesel
- Fragtmængderne fald i flere regioner
- Bilister i el-biler vælger færgen over Kattegat
- Sveriges største containerhavn får ny direkte forbindelse til Asien
- Martin industrivirksomhed har fået ny ejer og nyt navn
- Fem 13-liters tilpassede lastbilmotorer driver indlandsfragtskib
- Flere tog med færgerne over Øresund
- Færgebatterier kan bruges som energilager på land
- Danmarks største rederikoncern har fået en bøde på 10 millioner kroner i fusionssag
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |