Trafikselskab måler tilfredsheden
Mandag 19. februar 2024 kl: 12:40
Af: RedaktionenBurgere af flextur, plustur, flexbus, handicapkørsel og kommunalt visiteret kørsel under trafikselskabet Midttrafik bliver indbudt ti at deltage i kundetilfredshedsundersøgelse, som analysebureauet Wilke gennemfører på vegne af Midttrafik
Undersøgelsen gennemføres som telefoninterview. Det vil sige, at brugere af de fire kørselstyper i Region Midtjylland kan blive kontaktet telefonisk i tidsrummet mellem klokken 10.00 og 16.00 af medarbejdere hos analysebureauet Wilke.
Midttrafik vil med undersøgelsen gerne vil sikre en høj tilfredshed blandt sine kunder, og trafikselskabet peger på, at kundetilfredshedsundersøgelse giver kunderne mulighed for at gøre opmærksomme på, hvad der fungerer godt, og hvad der kunne fungere bedre.
Hvis man bliver kontaktet telefonisk af Wilke, og man ikke ønsker at deltage i undersøgelsen, så er man velkommen til at takke nej til at deltage.
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Jernbaneforbindelse på Vestsjælland forlænges
- Taxi-vognmand i Aalborg er end i Skifteretten
- Fragtmængderne holdt niveauet
- Fredag 10. januar 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Færgerute fra og til Bornholm satte passagerrekord
- 25-årig mand kørte frontalt ind i en modkørende bus
- Lokalruter i Herning oplevede passagerstigning på 46 procent
- Nordvestjyder ønsker direkte tog til og fra København
- Banemand bliver ny direktør i brancheorganisation
- Trafikken over Øresundsbron vil sætte årsrekord
- Trafikselskab regulerer billetpriser i bus og flextrafik og holder sig under takstloftet
- Kraftig blæst gjorde buchauffør nervøs
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |