Trafikselskab måler tilfredsheden
Mandag 19. februar 2024 kl: 12:40
Af: RedaktionenBurgere af flextur, plustur, flexbus, handicapkørsel og kommunalt visiteret kørsel under trafikselskabet Midttrafik bliver indbudt ti at deltage i kundetilfredshedsundersøgelse, som analysebureauet Wilke gennemfører på vegne af Midttrafik
Undersøgelsen gennemføres som telefoninterview. Det vil sige, at brugere af de fire kørselstyper i Region Midtjylland kan blive kontaktet telefonisk i tidsrummet mellem klokken 10.00 og 16.00 af medarbejdere hos analysebureauet Wilke.
Midttrafik vil med undersøgelsen gerne vil sikre en høj tilfredshed blandt sine kunder, og trafikselskabet peger på, at kundetilfredshedsundersøgelse giver kunderne mulighed for at gøre opmærksomme på, hvad der fungerer godt, og hvad der kunne fungere bedre.
Hvis man bliver kontaktet telefonisk af Wilke, og man ikke ønsker at deltage i undersøgelsen, så er man velkommen til at takke nej til at deltage.
© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Polsk ledbus med brint-elektrisk drivline er kåret som Årets Bus 2025
- Joint venture-selskab får rådgiver-opgave på ny metro-linie
- Joint venture-selskab får rådgiver-opgave på ny metro-linie
- Nye tilskudspuljer skal fremme kollektiv transport i landdistrikterne
- Buschauffør fik livsvigtig hjælp af forbipasserende
- Store og små køretøjer kan blive tjekket ved grænsen
- Fredag 13. september 2024 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Indtægter skal bringe gælden ned hos tysk jenbaneoperatør
- Sommertrafikken over Øresundsbron satte rekord
- Færre fly fragtede flere passagerer
- Trafik bidrager positivt til resultat - og tunnel får støttemidler fra EU
- Passagererne er tilfredse med Bornholmerfærgen
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |