Trafikselskab måler tilfredsheden
Mandag 19. februar 2024 kl: 12:40
Af: RedaktionenBurgere af flextur, plustur, flexbus, handicapkørsel og kommunalt visiteret kørsel under trafikselskabet Midttrafik bliver indbudt ti at deltage i kundetilfredshedsundersøgelse, som analysebureauet Wilke gennemfører på vegne af Midttrafik
Undersøgelsen gennemføres som telefoninterview. Det vil sige, at brugere af de fire kørselstyper i Region Midtjylland kan blive kontaktet telefonisk i tidsrummet mellem klokken 10.00 og 16.00 af medarbejdere hos analysebureauet Wilke.
Midttrafik vil med undersøgelsen gerne vil sikre en høj tilfredshed blandt sine kunder, og trafikselskabet peger på, at kundetilfredshedsundersøgelse giver kunderne mulighed for at gøre opmærksomme på, hvad der fungerer godt, og hvad der kunne fungere bedre.
Hvis man bliver kontaktet telefonisk af Wilke, og man ikke ønsker at deltage i undersøgelsen, så er man velkommen til at takke nej til at deltage.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- DSB kan blive infrastrukturforvalter på S-banen
- - Så langt er vi nået på et halvt år
- Politiet får ny kommunikationskanal i 2026
- Fredag 10. oktober 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Buschauffør fik angiveligt et ildebefindende
- Beskæftigelsen er steget blandt seniorerne de seneste år
- Flere rejste med færgerne i Dannmark og færgerne til udlandet
- Toldstyrelsen fandt over 60 kg khat i efterladt togbagage
- Nye regler gælder for dæk på lastbiler og busser i Danmark og Sverige
- Region Hovedstaden sikrer flyrute mellem København og Rønne med ny aftale
- Rejsende havde 26 kg vandpibetobak i bagagen
- Jernbaneprojekter får tilført ekstra midler
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |