Japansk rederi tager 250 meter lang bulkcarrier i brug
Torsdag 18. november 2021 kl: 19:34
Af: Redaktionen
Torsdag 18. november fik det japanske rederi, K-Line, overdraget en ny 90.000 dwt bulkcarrier navngiver »Lin Miarak«. Det nye skib er bygget på det jananske værft, Tadotsu Shipyard Co., Ltd., der er en del af Imabari Shipbuilding Group
Det nye skib vil blive beskæftiget med transport af kul for Kobe Steel, Ltd. på en langtidskontrakt.
Om den nye bulkcarrier »Lin Miarak«:
- Længde: 249,99 meter
- Bredde: 43,00 meter
- Dybgang: 18,7 meter
- Deadweightton: 90.991
- Gross ton: 57.963 ton
- Motor: MITSUI-MAN B&W 6S60ME-C10.5-EGRBP
- Klasse: NK
- Flag: Panama
- Værft: Tadotsu Shipyard Co., Ltd.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Svensk øresundshavn håndterede et stigende antal containere
- Olie udgør over halvdelen af energiforbruget i 17 brancher
- Færgerederi vil behandle egne og andre speditørers kunder ens
- Konklusioner om EU's strategi for den maritime industri er blevet godkendt
- Rederiorganisation hilser konklusioner fra EU-ministre velkomne
- Fyns østligste erhvervshavn skal udvides
- Havneselskab med tre våde og en tør havn håndterede over en million ton i maj
- Den svenske stat sikrer driften af jernbanefærger
- Fragten hos rederikoncern bølgede ned og op
- Russisk styrmand var beruset
- Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Grundlaget for den nye regering har stærke maritime aftryk
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)



