Kundetilfredshed ligger stabilt på skinnerne
Lørdag 10. maj 2025 kl: 13:42
Af: RedaktionenKundetilfredsheden ligger på et stabilt højt niveau. Det fremhæver DSB i sin kvartalsrapport for årets første tre måneder. Det skyldes ifølge DSB blandt andet den stigende kundepunktlighed, det store fokus på et godt beredskab ved store hændelser, bedre håndtering af sporarbejder samt arbejdet for at skabe trygge og attraktive stationer
Ved udgangen af 2024 lå kundetilfredsheden på 7,8, mens den i årets første kvartal har ligget på 7,9.
Kundernes tilfredshed med togpersonalet er også høj. I 2024 lå den på gennemsnitlig 8,7 på en skala fra 0-10. Andelen af kunder, der giver de højeste karakterer på 9 og 10 er 62 procent.
DSB's kvartalsrapport for januar kvartal 2025 kan hentes her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Motorstyrelsen varsler kontrol i Aarhus
- Energiselskab afslutter 2024 med et tilfredsstillende resultat
- Flere sneplove, planer for busser og letbane og større fokus på cykelstier skal hjælpe trafikken i snevejr
- Brancheorganisation vil have omstillingen af den tunge vejtransport op i gear
- Påske-effekt løftede passagertallet hos rederi
- Øget interesse får energiselskab til at fordoble antallet af ladestandere fra en til to
- Fredag 9. maj 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Flere bruger digitale billetløsninger
- Kundetilfredshed ligger stabilt på skinnerne
- Investeringer fortsætter ad det rigtige spor
- Januar-kampagne solgte mange orange togbilletter
- Overskud på 225 millioner kroner kørte hjem på skinner
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |