Tyve var på dieselrov i majnatten
Fredag 29. maj 2026 kl: 10:23
Af: RedaktionenLidt før klokken to natten til fredag opdagede en hundepatrulje fra Midt- og Vestsjællands Politi en personbil, der holdt ganske tæt op ad en lastbil på Hovedvejen ved Lejre sydvest for Roskilde
Patruljen standsede derfor og tog kontakt til to mænd på 18 og 20 år fra henholdsvis Viby Sj og Roskilde. Patruljen kunne konstatere, at der lugtede af dieselolie, og tankdækslet på både personbilen og lastbilen stod åbne.
Mændene erkendte, at de havde tænkt sig at stjæle diesel fra lastbilen. De blev sigtet for tyveriet og taget med til politistationen til afhøring.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Fire fire-akslede tiptrailere er bygget til asfalttransport
- Udstationeringssatser bliver opdateret pr. onsdag 1. juli
- Svensk-dansk postkoncern bygger ny terminal i Nordsverige
- Ny dieselmotor øger brændstofeffektivitet med op til fire procent
- Tre-akslet kærre er leveret med bagtip
- Netløsning kan løfte elektrificering et skridt frem
- Lastbilproducent vil investere 70 millioner euro i fransk fabrik
- Når man ikke kan køre under...
- Kronprinsen var med de sidste motorkøretøjer over den gamle bro over Storstrømmen
- Transportvirksomhed tog tre to-akslede trailere med gardiner
- Balance mellem mænd og kvinder skaber basis for et godt arbejdsklima
- Landtransport med fokus på vand har fået fire nye gardintrailere
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |





