Lastbil væltede ved Ølstykke
Fredag 3. oktober 2025 kl: 15:36
Af: RedaktionenTorsdag formiddag omkring klokken halv ti modtog Nordsjællands Politi en anmeldelse om, at en lastbil var væltet på Dildalvej lidt uden for Ølstykke i Nordsjælland
Føreren, en 24-årig mand fra Taastrup, havde på grund af vejens smalle bredde trukket til højre for at give plads til modkørende, hvilket medførte, at lastbilen væltede ud på en mark. Politi og ambulance ankom kort efter, og den 24-årige lastbilchauffør blev til. Han var ifølge politiet ikke kommet til skade.
Trafikken var påvirket i længere tid, mens lastbilen blev løftet op på vejen igen.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Kronprinsen var med de sidste motorkøretøjer over den gamle bro over Storstrømmen
- Transportvirksomhed tog tre to-akslede trailere med gardiner
- Balance mellem mænd og kvinder skaber basis for et godt arbejdsklima
- Landtransport med fokus på vand har fået fire nye gardintrailere
- Speditører ser gode takter i regeringsgrundlag, men kan ikke finde transport og logistik mangler
- Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Godstransporten skal højere op på den politiske dagsorden
- Udenlandsk lastbilchauffør kørte mod færdselsretningen
- Fællesråd for landdistrikter peger på et markant løft af den kollektive trafik
- Vognmandsorganisation har en klar forventning om samarbejde med den nye transportminister
- Den nye transportminister er uddannet sygeplejerske
- Vognmandsorganisation har set grundlaget i gennem
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |





