Store maskiner bliver lagt i seng
Onsdag 14. august 2024 kl: 10:59
Af: Redaktionen
Transportvirksomheden Poul Schou A/S, der har hjemsted i Odense, har fornyligt trukket en ny to-akslet Kel-Berg sengetrailer med udtræk hjem fra Lastas i Hedensted
Om den nye sengetraier:
Opbygning:
- Centralvange opsvejst i højstyrkestål
- Kraftigt chassis, der er egnet til tung belastning
- Svanehalsen, der er med hydraulisk hæve/sænke, består en 600 mm høj stålfront, to klapbare og aftagelige alu-sider og en aftalig alu-bagvæg. Svanehalsen kan afmonteres
- Sengetrailerens nedbyggede del er opbygget med to stærke boksprofilsvanger og har 10 par udklapbare forbredninger op til 3.300 mm inklusiv forbredningsbrædder
- 11 par 6 tons surringsringe
- 5 par kæpstokhuller
- Bunden mellem boksprofilerne udgøres af fem aftagelige platforme
- Traileren er leveret med alu-ramper
Den nye Kel-Berg sengetrailer er leveret med to 12-tons luftaffjedrede aksler med tromlebremser og fjernbetjent hydraulisk styring. Traileren har en tilladt totalvægt på 48.000 kg.
Den nye sengetrailer er leveret af Ivan Kristensen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Vej-entreprenør skærer ned på CO2-udledningen
- Sikkerhed for chauffører og bude får særlig opmærksomhed op til jul
- Hirtshals Havn lægger arealer til stor beredskabsøvelse
- Entreprenør på Nordøstfyn har fået fire-akslet tip-trailer ti freelance-opgaver
- Sydvestjysk havn er blevet medlem af nordeuropæiske havneorganisation
- EU-Kommissionen spørger efter flere oplysninger om danske vejafgiftsbøder
- Midtjysk tankvognsvirksomhed skifter ejer
- Bruttoprisen på dieselolie har svinget 1.80 kroner i løbet af året
- Energisekslaber får forbud mod vejledende priser på brændstof
- Bekendtgørelse om hastighedsbegrænsere træder i kraft
- Den ene lastbil svinge kraftigt til venstre forud for ulykken
- Femern Bælt-forbindelsen kan skabe øget risiko for trængsel på veje og jernbaner
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |





