Transportvirksomhed i Give hentede tre nedbyggede trailere med tre trækkere
Mandag 29. juli 2024 kl: 11:37
Af: Redaktionen
Lastas i Hedensted leverede fornyligt tre nye tre-akslede og nedbyggede Kel-Berg gardintrailere til Thimsen Transport ApS, der har hjemsted i Give. Transportvirksomheden hentede de tre nedbyggede trailere på en gang med tre trækkkere
Om de tre nedbyggede Kel-Berg gardintrailere:
Chassis-opbygning:
- Letvægts chassis med længdevanger opsvejst i I-profil
- Stærke tværvanger og forstærkninger
- Cyklistværn i begge sider
- U-skinne i bagende til opkørselsramper eksklusiv ramper
Gardin-opbygning:
- Skydetag med 400 mm manuelt hævetag i begge sider
- 2 stk. sandwich stålbagdøre med plywood imellem
- Bagstolper med mulighed for forbredning til ca. 3 meter
- Bund i 28 mm hårdttræsplanker. Bunden er TÜV-godkend til 9.000 kg
- 6 stk. forskydelige sidestolper med bræddeholdere og 24 brædder
- 3 Kel-Berg værktøjskasser i venstre side
- Hulkantskinne
- 3 x 6 par kæpstok huller inklusiv kæpstokke og magasin
- Reserverhjulsophæng
- Repos-længde på 4.440 mm
- Bund-længde på 9.100 mm
Kel-Berg trailerne er hver leveret med tre ni-tons luftaffjedrede aksler med tromlebremser og hæve-/sænkeventil. Trailerne er med lift på tredie aksel og er XL godkendt.
De nye gardintrailere er leveret af Anders K. Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
Thimsen Transport ApS drives af John Thimes Kristiansen og holder til på Hjortsvangen i Give. Thimsen Transport ApS beskæftiger en snes medarbejdere og kører hovedsagligt i Norge, men også i andre europæiske lande.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Den nye Storstrømsbro er klar til de første trafikanter til februar
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Hollandsk distributionsbil er en alsidig distributionslastbil
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- EU-Kommissionen har skiftet kurs - lastbiler bliver undtaget
- Økonomisk modvind blev efterfulgt af en blodprop
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
- Motorvejstilslutning ved Horsens spærres i en måned efter nytår
- Tysk pakkedistributør kører med el-lastbiler efter en kilometermodel
- Køretøjer skal kunne skilles ad og genanvendes
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




