Trafikselskab måler tilfredsheden
Mandag 19. februar 2024 kl: 12:40
Af: RedaktionenBurgere af flextur, plustur, flexbus, handicapkørsel og kommunalt visiteret kørsel under trafikselskabet Midttrafik bliver indbudt ti at deltage i kundetilfredshedsundersøgelse, som analysebureauet Wilke gennemfører på vegne af Midttrafik
Undersøgelsen gennemføres som telefoninterview. Det vil sige, at brugere af de fire kørselstyper i Region Midtjylland kan blive kontaktet telefonisk i tidsrummet mellem klokken 10.00 og 16.00 af medarbejdere hos analysebureauet Wilke.
Midttrafik vil med undersøgelsen gerne vil sikre en høj tilfredshed blandt sine kunder, og trafikselskabet peger på, at kundetilfredshedsundersøgelse giver kunderne mulighed for at gøre opmærksomme på, hvad der fungerer godt, og hvad der kunne fungere bedre.
Hvis man bliver kontaktet telefonisk af Wilke, og man ikke ønsker at deltage i undersøgelsen, så er man velkommen til at takke nej til at deltage.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Julebusser giver et gratis lift
- Kolding får nyt bybusnet
- Alle typer trafik på Øresundsbron kørte frem
- Letbanen mellem Aarhus of Grenaa lukker nogle dage på grund af vedligeholdelse
- Fredag 24. oktober 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Danmarks tredje letbane kørte med 15.000 passagerer den første dag
- Trafikselskab er nomineret til nordisk innovationspris
- I september skaffede fagforening 12,3 millioner kroner
- På tre kvartaler har fagforening skaffet 13,9 millioner kroner
- Elektrisk færge med dieselgeneratorer er på vej til danske farvande
- Rasteplads syd for Skanderborg spærres midlertidigt i begge retninger
- Ny fælles tjeneste skal styrke trivslen i transportbranchen
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)



