Trafikselskab måler tilfredsheden
Mandag 19. februar 2024 kl: 12:40
Af: RedaktionenBurgere af flextur, plustur, flexbus, handicapkørsel og kommunalt visiteret kørsel under trafikselskabet Midttrafik bliver indbudt ti at deltage i kundetilfredshedsundersøgelse, som analysebureauet Wilke gennemfører på vegne af Midttrafik
Undersøgelsen gennemføres som telefoninterview. Det vil sige, at brugere af de fire kørselstyper i Region Midtjylland kan blive kontaktet telefonisk i tidsrummet mellem klokken 10.00 og 16.00 af medarbejdere hos analysebureauet Wilke.
Midttrafik vil med undersøgelsen gerne vil sikre en høj tilfredshed blandt sine kunder, og trafikselskabet peger på, at kundetilfredshedsundersøgelse giver kunderne mulighed for at gøre opmærksomme på, hvad der fungerer godt, og hvad der kunne fungere bedre.
Hvis man bliver kontaktet telefonisk af Wilke, og man ikke ønsker at deltage i undersøgelsen, så er man velkommen til at takke nej til at deltage.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Passagertallet i Københavns Lufthavn nåede nye højder
- Indisk flyselskab åbner direkte rute mellem København og Mumbai
- Hurtigfærge mellem Aarhus og Samsø ligger stille de næste uger
- Politisk flertal giver penge til øget sikkerhed ved perronovergange
- Analyse viser otte mulige metrolinier
- Struer og København skal fortsat være forbundet af direkte tog
- Transportminister fyrer togoperatør
- Flere unge er uden job og uddannelse i 68 kommuner
- Nye batteritog til nordsjællandske spor kommer i udbud
- Rejsekort har ændret på sin app
- Lavere aktiviteter i Tyrkiet påvirkede godsmængderne hos rederikoncern
- Fredag 12. september 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |