Kombi-operatør har øget frekvensen mellem Sydtyskland og det østligste Italien
Torsdag 15. februar 2024 kl: 10:41
Af: Redaktionen
Den tyske baneoperatør med fokus på kombinerede transpprter mellem vej, bane og skib, Kombiverkehr GmbH & Co. KG, Kombiverkehr Deutsche Gesellschaft für kombinierten Güterverkehr mbH & Co. KG, har øget frekvensen af afgange mellem terminalen i München-Riem i Bayern og terminalen i Trieste, der ligger i det østligste Italien tæt på grænsen til Slovenien og ikke langt fra Kroatien
Siden begyndelsen af januar har Kombiverkehr haft fem ugentlige afgange mellem de to terminaler, hvor terminalen i Trieste eksempelvis har forbindelser videre med skib til Patris i Grækenland og Pendik, Mersin og Cesme i Tyrkiet.
Fra terminalen i München-Riem er der forbindelser til Benelux, Storbritannien, Polen, Norge og Sverige.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Svensk øresundshavn håndterede et stigende antal containere
- Olie udgør over halvdelen af energiforbruget i 17 brancher
- Færgerederi vil behandle egne og andre speditørers kunder ens
- Konklusioner om EU's strategi for den maritime industri er blevet godkendt
- Rederiorganisation hilser konklusioner fra EU-ministre velkomne
- Fyns østligste erhvervshavn skal udvides
- Havneselskab med tre våde og en tør havn håndterede over en million ton i maj
- Den svenske stat sikrer driften af jernbanefærger
- Fragten hos rederikoncern bølgede ned og op
- Russisk styrmand var beruset
- Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Grundlaget for den nye regering har stærke maritime aftryk
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




