Klik venligst



Redaktion   •   Abonnement   •   Nyhedsmail   •   Annoncering   •   Skriv din egen nyhed   •   Websider og PR   •   Hjælp   •   Transportjob
Forsiden
      

Regeringen udnævner ny formand for klimapartnerskab

Torsdag 16. marts 2023 kl: 16:00
Af: Redaktionen

Transportminister Thomas Danielsen (V) har udnævnt administrerende direktør for Københavns Lufthavne A/S, Thomas Woldbye, til ny formand for klimapartnerskab for luftfart

Thomas Woldbye overtager formandsposten for regeringens klimapartnerskab for luftfart efter, at den tidligere formand og driftsdirektør i SAS, Simon Pauck, har fratrådt sin stilling med udgangen af januar i år.


Thomas Woldbye har indtil nu været næstformand for klimapartnerskab for luftfart.






Klik venligst

© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- 17 millioner pakker er sendt til Danmark fra webshop'er uden for EU
- Ny teknologi og dyrere billetter skal få luftfartens klimabelastning ned
- Norsk speditionsvirksomhed får danske ejere
- Tunge forsendelser kan også komme med fly
- Norsk flyselskab løftede 2,6 millioner passager i luften i maj
- Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Passagertallet steg med godt ti procent i lufthavn på Djursland
- Passagertallet nåede nyt højdepunkt i lufthavnen på Amager
- Lufthavn havde 3,1 procent flere passagerer i maj
- Lufthavn tager ny sikkerhedskontrol med 20 spor i brug
- Transport- og logistikvirksomhed i Herning øgede sin omsætning
- Investeringer prægede det nordiske resultatet hos tysk transport- og logistikkoncern

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst