Virksomhed med speciale i transport med tankvogne tager to tre-akslede trækkere i brug
Torsdag 20. januar 2022 kl: 10:55
Af: Redaktionen
Hans Jensen Transport A/S, der i dag har hovedsæde i Sdr. Onsild Kirkeby ved Hobro, men tidligere holdt til i Mariager, har taget to nye tre-akslede Renault Trucks T High 6x2-pushertrækkere i brug. De to nye trækkere, der er opbygget, klargjort og leveret fra Volvo Truck Center i Randers, følger supplerer endnu en Renault Trucks T High-trækker, der blev leveret tidligere i år
![]() |
Om de to nye pusher-trækkere:
Udstyr:
- Hydraulikanlæg
- Komplet spoilersæt på førerhus
- Optivision
- Udstyrspakke Fuel ECO
- ACC fart pilot
- Roadpad multimediecenter
- Luksus førerstol
- Drejestol i højre side
- Læderpakke
- Køleskab
- Inverter
- TV
- Stort oliefyr
Opbygning:
- Komplet dørk foran skammel
- Malede og metalliserede sideskørter
- Hymax-hydraulikanlæg
- To arbejdslys
- Nato/lift stik
Bilerne er henholdsvis den anden og tredje Renault-lastbil i flåden hos Hans Jensen Transport ApS, som fik den første leveret 7. januar 2022. Denn første var en Renault Trucks T-High 480 4x2, opbygget i Viborg.
Lars Herslund fra Renault Trucks har stået for salg af bilerne.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Vej-entreprenør skærer ned på CO2-udledningen
- Sikkerhed for chauffører og bude får særlig opmærksomhed op til jul
- Hirtshals Havn lægger arealer til stor beredskabsøvelse
- Entreprenør på Nordøstfyn har fået fire-akslet tip-trailer ti freelance-opgaver
- Sydvestjysk havn er blevet medlem af nordeuropæiske havneorganisation
- EU-Kommissionen spørger efter flere oplysninger om danske vejafgiftsbøder
- Midtjysk tankvognsvirksomhed skifter ejer
- Bruttoprisen på dieselolie har svinget 1.80 kroner i løbet af året
- Energisekslaber får forbud mod vejledende priser på brændstof
- Bekendtgørelse om hastighedsbegrænsere træder i kraft
- Den ene lastbil svinge kraftigt til venstre forud for ulykken
- Femern Bælt-forbindelsen kan skabe øget risiko for trængsel på veje og jernbaner
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)





