Transportvirksomhed i Nordsjælland har hentet fire-akslet tip-trailer i Hedensted
Fredag 22. oktober 2021 kl: 12:24
Af: Redaktionen
Allerød Transporten A/S i Allerød i Nordsjælland har været i Hedensted for at hente en ny fire-akslet Kel-Berg 4 Hardox-tiptrailer hos Lastas. Tiptraileren er leveret med automatisk rullepresenning og 600 mm høj luftstyret pendelbagsmæk
Om den nye trip-trailer:
Chassis-opbygning:
- Længdevanger opsvejst i boks-profil med stærke tværvanger og forstærkninger
- Lukket cyklistværn i begge sider
Kasse-opbygning:
- Kraftige forsmæksforstærkninger i profiler med 8 mm forsmæksplade
- Kasse i opbukket i plade med kraftig 12 mm bund
- Sider opbygget i 8 mm plade med spidse topprofiler, så der ikke kan ligge sand på kanterne
- Leveret med 600 mm høj luftstyret pendelbagsmæk
- Ekstra plade i begge sider af skuffen, så der ikke kan løbe vand ned i baglygterne
- Monteret kost- og skovlbeslag, samt 3 meter alu-stige
- Sort plast værktøjskasse i venstre side
- Automatisk rullepresenning med 400 mm buehøjde
Traileren er leveret med fire ni-tons luftaffjedrede aksler med tromlebremser med hæve-/sænkeventil. Første aksel er løftbar, mens fjerde aksel er både løftbar og selvstyrende.
Med traileren følger en Kel-Berg sikkerhedspakke med tilt- og bakalarm samt dumperventil.
Den nye trailer er leveret af Anders Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
Allerød Transporten A/S blev etableret i 1942. I dag drives forretningen af Loui Olsen, der er tredie generation.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Transportvirksomhed i Herning har sat en krog i elektriske transporter
- Transportvirksomhed i Kolding har fået sit eget navn
- Den nye Storstrømsbro er klar til de første trafikanter til februar
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Hollandsk distributionsbil er en alsidig distributionslastbil
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- EU-Kommissionen har skiftet kurs - lastbiler bliver undtaget
- Økonomisk modvind blev efterfulgt af en blodprop
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
- Motorvejstilslutning ved Horsens spærres i en måned efter nytår
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |




