Tiptraileren har kølemaskine
Fredag 11. september 2020 kl: 11:25
Af: Redaktionen
Hanstholm Containertransport A/S i Hanstholm på nodvestspidsen af Thy har for nyligt taget en ny tre-akslet Kel-Berg 3 tiptrailer med et rumindhold på 48 kubikmeter til transport af fisk i brug. Den nye trailer er leveret af Lastas i Hedensted
![]() |
Chassisopbygning:
- Længdevanger opsvejst i I-profil
- Stærke tværvanger og forstærkninger
- Cykelistværn i begge sider
- Udvendig, tophængt bagklap pneumatisk åbne- og lukkesystem med to-vejs ventil
- Sider fremstillet i 40 mm alu-profiler 2,8 mm indvendig og 2,0 mm udvendig godstykkelse
- Isoleret bund og sider
- Monteret rustfri plader i begge sider
- Bunden er fremstillet af 7 mm alu-plade
- Leveret med kanal for kold luft i begge sider
- Monteret Thermo-King 1000 kølemaskine
- Et styk løst skillerum
Traileren, der en monteret med tre ni-tons luftaffjedrede aksler med tromlebremser, er leveret af Anders Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
Hanstholm Containertransport A/S er et familieejet firma, der har rødder tilbage til 1931. Virksomheden ejes i dag af Jens Hyldgaard Petersen, der også er kendt som Container Jens. Hanstholm Containertransport A/S’ kerneområder er containerudlejning, men tilbyder også bulktransport af blandt andet fiskemel fra og til skib, løse træpiller samt industrifisk fra skib til fabrik. Derudover har virksomheden også salg af sand og grus med mere, som de afhenter fra lokale grusgrave
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Knap halvdelen overtrådte reglerne
- Transportvirksomhed i Herning har sat en krog i elektriske transporter
- Transportvirksomhed i Kolding har fået sit eget navn
- Den nye Storstrømsbro er klar til de første trafikanter til februar
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Hollandsk distributionsbil er en alsidig distributionslastbil
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- EU-Kommissionen har skiftet kurs - lastbiler bliver undtaget
- Økonomisk modvind blev efterfulgt af en blodprop
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)

.jpg)



