Magasinet Bus 3 - 2020 er udkommet
Mandag 30. marts 2020 kl: 15:16
Af: RedaktionenI forårets første nummer af Magasinet Bus skiver vi blandt om 3F Transport, der kritiserer trafikselskaberne for nøl i forbindelse med at sikre buschauffører mod corona-smitte. Vi skriver om en øget efterspørgsel efter biodiesel-produktet HVO, om arbejdet som buschauffør i en corona-præget Odense, om mindre luftforurening, om sand i kælderen under en rutebilstation, om klimahelte, om solceller på bus-tage og om flere kunder til brint-elektriske busser. Vi omtaler også Klimarådets seneste rapport og bringer kommentarer til rapporten. Derudover fortæller vi om en kinesisk produceret Scania-bus, der er kommer til Vendsyssel. Og så har vi en beretning om Danmarks ældste busvognmandsforretning, der er i tvivl om fremtiden
Du kan hente dit eget eksemplar af Magasinet Bus 3 - 2020 her:
Læse det online her:
Eller læse det i en bladreudgave nedenfor.
Du er meget velkommen til at videresende denne mail med Magasinet Bus til andre i dit netværk.
God læselyst
Redaktionen
NB: Tidligere numre af Magasinet Bus kan hentes her:
Nåede du ikke at hente Magasinet Bus 2 - 2020, kan du hente det her:
© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Mangel på mekanikere og reservedele påvirker togdriften i det sydlige Jylland
- Refusion af flybilletter kunne ske via passagerernes rejseagent
- Antallet af togrejser steg i årets første to måneder
- Passagerer tilbage til busser og tog er emnet på høring på Christiansborg
- Beskæftigelsen steg med 33.600 på et år
- Tur i pirattaxi på få kilometer kostede en del tusinde kroner
- Fredag 12. marts 2024 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Rutesektor har fået ny næstformand
- 32 kilometer spor skal bane vejen for hurtigere tog på Lolland
- Nye løsninger skal få flere passagerer i den kollektive trafik
- Fremtidens kollektive transport er kommet tættere på i Nordjylland
- Regionale buslinier i Hovedstaden skifter til el-drift
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |