Eletrisk færge er sat i drift
Torsdag 15. august 2019 kl: 12:45
Af: RedaktionenTorsdag morgen sejlede el-færgen »Ellen« for første gang ind i den ordinære sejlplan på ruten mellem Ærø og Als
![]() |
Foreløbig er det planlagt, at Ellen sejler på denne måde indtil 2. september, dog med mulighed for at der indsættes flere ture på ruten i løbet af august efterhånden som batterierne er færdigbalancerede.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Svensk øresundshavn håndterede et stigende antal containere
- Olie udgør over halvdelen af energiforbruget i 17 brancher
- Færgerederi vil behandle egne og andre speditørers kunder ens
- Konklusioner om EU's strategi for den maritime industri er blevet godkendt
- Rederiorganisation hilser konklusioner fra EU-ministre velkomne
- Fyns østligste erhvervshavn skal udvides
- Havneselskab med tre våde og en tør havn håndterede over en million ton i maj
- Den svenske stat sikrer driften af jernbanefærger
- Fragten hos rederikoncern bølgede ned og op
- Russisk styrmand var beruset
- Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Grundlaget for den nye regering har stærke maritime aftryk
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)





