Vognmand i Bjerringbro bringer godset med gardintrailer
Mandag 27. maj 2019 kl: 09:02
Af: RedaktionenJørvi Transport A/S har fornyligt været i Hedensted for at hente firmaets nye to-akslede Kel-Berg city-gardintrailer hos Lastas. Den nye t-akslede gardintrailer skal bruges til distributionsopgaver i det meste af Danmark
![]() |
I bagenden er der monteret en Zepro-lift med en kapacitet på 2.500 kg og en 2.000 mm liftplade. Trailerbunden er udført af 28 mm hårdttræsplanker med stålplade over Tridec-drejesystemet. I hver side er der tre forskydelige sidestolper med bræddeholdere og i alt 24 brædder.
Traileren er leveret med to ti-tons luftaffjedrede aksler med skivebremser. Første aksel er monteret med løftefunktion, mens tvangsstyringen af bagerste aksel sker med et Tridec-tvangsstyringssystem. Traileren er XL godkendt og har en tilladt totalvægt på 35.000 kg.
Traileren er leveret med to ti-tons luftaffjedrede aksler med skivebremser. Første aksel er monteret med løftefunktion, mens tvangsstyringen af bagerste aksel sker med et Tridec-tvangsstyringssystem. Traileren er XL godkendt og har en tilladt totalvægt på 35.000 kg.
Den nye city gardintrailer er leveret af Anders Larsen fra Lastas i Hedensted.
Jørvi Transport A/S blev grundlagt i 1965.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Knap halvdelen overtrådte reglerne
- Transportvirksomhed i Herning har sat en krog i elektriske transporter
- Transportvirksomhed i Kolding har fået sit eget navn
- Den nye Storstrømsbro er klar til de første trafikanter til februar
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Hollandsk distributionsbil er en alsidig distributionslastbil
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- EU-Kommissionen har skiftet kurs - lastbiler bliver undtaget
- Økonomisk modvind blev efterfulgt af en blodprop
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |





