Oprettet: 05-12-2014
Ansøgningsfrist: 12-12-2014

Kørselskoordinator til implementering af ny befordringsstrategi i Gentofte Kommune

Gentofte Kommune har valgt at optimere hele befordringsområdet og opretter en 2-årig projektstilling fuldtid som kørselskoordinator. Vi søger derfor en engageret medarbejder, som skal sikre en effektivisering af Gentofte Kommunes befordring til glæde for borgere og medarbejdere.

 

Dine opgaver:

Stillingen indeholder to hovedopgaver. Den første er en hjemtagning af kørsel til kommunens Bus og Hjælpemiddeldepot herunder en generel optimering og effektivisering af busdriften. Den anden hovedopgave er at sikre et kvalitetsløft i den decentrale organisering omkring befordringsopgaven i hele kommunen. Du kan være med til at præge din egen hverdag og de konkrete arbejdsopgaver, idet opgavesættet vil udvikle sig over tid.

Dine primære arbejdsopgaver/ funktioner:

·         Bidrage til en løbende effektivisering af kommunens kørsel

·         Sikre at smidig hjemtagning af kørsel til kommunen

·         Arbejde med it-løsninger til optimering

·         Udvikle og implementere nye løsninger  

·         Tilvejebringe nødvendig information om kørsel på tværs af organisationen

·         Gøre kontrol af kørsel mulig på et passende niveau

·         Håndtere samarbejde med Movia og andre eksterne leverandører.

·         Udarbejde nøgletal og statistikker

·         Udarbejde analyse af organisationens interne arbejdsgange omkring kørselsopgaverne

·         Udarbejde ny struktur for den interne organisering

Opgaverne løses både individuelt og i projektgrupper.

Du vil det første år primært arbejde sammen med lederen af Bus og Hjælpemiddeldepotet og have fokus på implementering af nye kørselsopgaver i denne afdeling. Bus og Hjælpemiddeldepotet står både for kørsel med borger og med hjælpemidler. Der er 30 ansatte og 1 leder. Det andet år vil du tillige arbejde med at udvikle og implementere en organisatorisk struktur, der sikrer et kvalitetsløft i den interne organisering omkring befordringsopgaven.

 

Vores forventninger til dig er, at du:

·         Har praktisk erfaring fra lignende stilling eller sammenlignelige arbejdsopgaver

·         Har kendskab til controlleropgaver på området

·         Har erfaring med og flair for at arbejde med it-systemer

·         Kan udarbejde statistikker og nøgletal

·         Er analytisk, systematisk, vedholdende og har gennemslagskraft

·         Besidder gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt.  

·         Er nysgerrig og har mod på at finde nye løsninger

·         Har gode samarbejdsevner men kan også arbejde selvstændigt

·         Kan håndtere en travl hverdag

Det er ikke et krav, men en fordel, hvis du har viden om busdrift.

 

Vi kan tilbyde:

·         Spændende, udfordrende og alsidige opgaver med gode muligheder for faglig og personlig udvikling

·         Vi er en familievenlig arbejdsplads med flekstid.

·         Din løn fastsættes efter gældende overenskomst på baggrund af dine kvalifikationer

 

Yderligere oplysninger:

Arbejdspladsen er fysisk placeret på Gentofte Rådhus, Bernstorffsvej 161, 2920 Charlottenlund.

 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 51.

Tiltrædelse snarest eller efter aftale.

Teknik og Miljø har i øjeblikket ca. 420 ansatte og består af Fællessekretariatet, Gentofte Ejendomme, Natur og Miljø, Park og Vej, Plan og Byg, Beredskab Gentofte og Bus og Hjælpemiddeldepotet.


Kategori: Administration
Job type: Transportmedier
Placering: Hovedstadsområdet
Løn niveau: Løn ifølge gældende overenskomst

Kontaktperson
Luise Hauge
39988007
lhau@gentofte.dk
Charlottenlund

Gentofte Kommune


E-mail: jakj@gentofte.dk

Powered by NewsPublisher.dk v.1.0  -  Copyright © 2025 transportnyhederne.dk