Jernbanebro var for lavTirsdag 5. maj 2026 kl: 11:23 Af: RedaktionenMandag omkring klokken 18 kom en lastbilchauffør kørende i sit vogntog ad Køgevej ved Ringsted. Han nærmede sig en jernbanebro, hvor frihøjden var på 3,7 meter - og det var for lidt til, at han kunne komme under broen med sit vogntog uden at støde mod Ifølge Midt- og Vestsjællands Politi skete ingen personskade ved påkørslen, men betydelig materiel skade på det tilkoblede køretøj, som måtte bugseres væk. Jernbanebroen fik en lettere afskalning ved uheldet. Både Køgevej og jernbanen var spærret for trafik i et stykke tid på grund af uheldet. Tjekker man stedet på Google Street view, kan man se, at det ikker var første gang, at broen blev ramt af noget, der var for højt til at kunne passere uhindret under broen ![]() © Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |