Mand fra Danmark markerede sig på det digitale markedMandag 20. juni 2022 kl: 13:20 Af: Redaktionen![]() MAN Danmark er for andet år i træk blevet kåret som ”Digital Market of The Year” blandt samtlige MAN-selskaber i verden. Prisen som ”Digital Market of The Year” baseres på en række parameter, som handler om, i hvilket omfang kunderne udnytter de digitale produkter og ydelser, som MAN stiller til rådighed. Nogle er gratis og andre koster et mindre beløb pr. dag, ligesom man kender det fra andre digitale ydelser Blandt parametrene, som ligger til grund for kåringen, fremhæver MAN Danmark: Procenten af aktiverede lastbiler
Aktivering af MAN ServiceCare
Aktivering af gratis eller betalende digitale pakker
Aktivering af MAN Now
Det er andet år i træk, at MAN Danmark vinder prisen. Danmark er kendt som et land med meget høj digital knowhow. Tekst til billedet ovenfor: Digital Solutions ekspert Jeppe Ø. Andersen får på vegne af MAN Danmark overrakt prisen ”Digital Market of The Year” af MAN's danske direktør Malte Kauert samt Customer Service direktør Poul Erik Røgilds og salgsdirektør Frank Nielsen. (Foto: MAN Danmark) ![]() © Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |