TILFREDSHEDSUNDERSØGELSE AF TRE FÆRGERUTER: FÆRGEPASSAGERERNE TIL OG FRA BORNHOLM BLIVER STADIG MERE TILFREDSE - ANDRE FÆRGERUTER NÅR KNAP SÅ HØJ
Der er generelt stor tilfredshed med færgeturen til og fra Bornholm. Det viser tilfredshedsundersøgelsen for lavsæsonen 2025, hvor der er fremgang på fire ud af fem kategorier sammenlignet med seneste undersøgelse for Højsæson 2024
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Persontransportvirksomhed i Rødovre er end i Skifteretten
- Reginaltog åbner for gratis cykelmedtagning i hele landet
- Busselskaber med høj kundetilfredshed får bonus fra trafikselskab
- Aktiviteten i danske havne steg kun svagt i 2024
- Færre krydstogtskibe havde flere passagerer med
- Bedre vejmarkering på smalle veje i åbent land vil gavne trafiksikkerheden
- Flere flyver via lufthavnen i København
- CO2-udledningen fra vejtransporten falder
- Lov baner vej for tunnel i Aarhus - og et stykke vej på Lolland
- Passagertal nåede sit bedste maj-tal i over ti år
- Borgere bakker op om projekt med delecykler og delebiler
- Tirsdag morgen tog Kalundborg imod en ny el-færge
Skriv din kommentar:
Færgepassagererne til og fra Bornholm bliver stadig mere tilfredse - andre færgeruter når knap så højt
Mandag 2. juni 2025 kl: 13:46
Af: Jesper ChristensenDer er generelt stor tilfredshed med færgeturen til og fra Bornholm. Det viser tilfredshedsundersøgelsen for lavsæsonen 2025, hvor der er fremgang på fire ud af fem kategorier sammenlignet med seneste undersøgelse for Højsæson 2024
Samlet set giver de rejsende deres tur med færgerne på de to ruter til og fra Bornholm en karakter på 4,4 ud af fem, hvilket er en stigning på 0,1 i forhold til 2024.
Udover færgeruterne til Bornholm, er der for første gang også foretaget kundetilfredshedsmålinger på Molslinjens ruter mellem Bøjden-Fynshav og Samsø-Kalundborg. Her er kundetilfredsheden knap så høj, men over de 3,5 ud af 5, som er kravet i kontrakten.
Analyserne er foretaget af Analyse Danmark i marts i år og måler på fem kategorier:
- Den samlede oplevelse
- Personlig betjening
- Rengøring
- Adgang til færgen
- Information og billetkøb
Interesserede kan se de tre kundetilfredshedsundersøgelse her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Persontransportvirksomhed i Rødovre er end i Skifteretten
- Reginaltog åbner for gratis cykelmedtagning i hele landet
- Busselskaber med høj kundetilfredshed får bonus fra trafikselskab
- Aktiviteten i danske havne steg kun svagt i 2024
- Færre krydstogtskibe havde flere passagerer med
- Bedre vejmarkering på smalle veje i åbent land vil gavne trafiksikkerheden
- Flere flyver via lufthavnen i København
- CO2-udledningen fra vejtransporten falder
- Lov baner vej for tunnel i Aarhus - og et stykke vej på Lolland
- Passagertal nåede sit bedste maj-tal i over ti år
- Borgere bakker op om projekt med delecykler og delebiler
- Tirsdag morgen tog Kalundborg imod en ny el-færge
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |